tiistai 26. elokuuta 2008

Kipeenä on tylsää

Mä oon ollu nytte lauantaista asti kipeenä ja oon tullu tulokseen että mähän muuten varmaan meen huomenna kouluun. EN JAKSA ENÄÄ. Mun broidi on sietämätön kakara ja ykski päivä sisällä istumista ni tuun hulluks. Mä jouduin peruu hammaslääkärinkin se ois ollu viimenen ja sit ois tartennu mennä vaan vuoden pääst tarkastukseen. Se siirty kuukaudella.
Perjantain alkais leiri. Big Camp 08 oon käyny siel joka vuos tähän mennes. Nyt ei vaan jotenki huvittas mennä. Joku tuntuu niin väärältä. En tajua.
Se kuinka monta leffaa oon kattonu broidin kanssa on hyvin suhteessa siihen mun nenäliinojen määrään. Mä oon ihan terve kyllä. Oon päättäny niin.
En aijo odottaa enempää jos ne sit koululta lähettää mut takas himaan ni sit tuun mut vaan jos ne todella käskee mun tulla takasi.
Tajusin et voin kuunnella radio Rockia mun koneella. Olen kuunnellu aika paljon sitä tässä tänään. Kotona istuessa oppii vaikka mitä. Mukavinta on se että löytää välillä kivoja bändejä. (jotka tosin ei oo kaikille niin uusia ku mulle.) 100 rockinlegendaa on ihan mun lemppari juttuja koko kanavassa. Joskus sielt tulee niin uskomattomia tarinoita.

surkea runopätkä osa miljardi ja yksi.

Jos veisit multa kirjoittamisen taidon, selviäisin ilman sitä.
Jos veisit multa näön, selviäisin ilman sitä.
Jos veisit multa puhe kyvyn, selviäisin ilman sitä.
Mutta ilman musiikkia, olisin mitä?
En mitään
Kuin purjevene ilman tuulta.
Kuin kamera ilman filmiä.
Kuin lasi ilman pohjaa.
Musiikki tekee mut.
Musiikki antaa mulle voimaa.
Musiikki auttaa mua elämään.
Musiikki on osa mua, samoin kun kädet.
samoin kuin näkö.
samoin kuin puhe kyky.
samoin kuin sydän.

Ei kommentteja: