sunnuntai 31. elokuuta 2008

Big Camp 08

Menin sitten sille leirille vaikka tuntu jo ennenku menin sinne et "ei tule mitään ei mistään"
Meinasin jo ekana iltana murhata Enkelin. Meni hermo ku se leikki sillä niin hienolla ja upeella järjestelmäkameralla. Luulee vissii olevansa jotenki kauhian hyväkin kuvaaja. Paskat se mitään osaa ja jos sielt yhtää onnistunuttakin otosta löytyy se ei tykkää siit ite ja poistaa.
Mä otin itselleni aika randomit huonekaverit. Sain sentään nukuttua. Mä menin ekana iltana nukkumaan ennen hartautta ja seuraavanakin aikasemmin ku muut.
Oon kai hiukan vanhempi ku muut. Tai silt musta tuntu. Tiiän kyllä että on siellä muutama muakin vanhempi. Tunnen kasvaneeni yli kaikesta sekoilusta. Tyhmää sinänsä.

Mua luultiin 16-vuotiaaks :D.
Tutustuin tapahtumassa poikaan nimeltä vp mä hengasin sen kanssa siinä ihan normistis juteltii ja käppäiltii ympyrää. Mä oikeestaa tykkäsin hengata sen kanssa ku ei ollu ainakaa kaikki hyppimässä siinä. Juteltii musiikista. Ei ollu mitää paineita. Onneks jiipee pisti mut hengaamaan sen kanssa. Mä voin sanoa et jätkä tulee viel hengaamaan meijän srk:ssa. tai näin ois toivo. Mä jotenkin oon tollasille hevi ihmisille sellanen apu. Mä osaan tulla toimeen kaikkien kanssa. Mä en oikeen ymmärrä itteeni. Monet sanoo et mä olen sellanen joka sopis asiakas palveliaks tai joksikin puhujaksi. Mä en oikeen tiedä et onko näin. oon aika ujo.
paha mennä sanomaan. täytyis eka kokeilla.

Tera
Mä kuulin Tera(pia)sta nelisen vuotta sitten. Suomalainen Gospel Rock bändi. Mä rakastuin siihen musiikkiin ihan saman tien. siinä reippaasti vuos sitten kun oli lujiksen 10-v synttäri pippalot Tera (terapian uusi kokoonpano.) esiintyi siellä. Mä innostuin sillo uudelleen, mutta en saanu katottuu keikkaa loppuun ja mua kyrpi suuresti kun kukaan muu ei oikeen innostunut. Nyt viikonloppuna oli Teran keikka siellä campissä. Ostin niiden levyn ja oon ihan kikseissä kuunnellu sitä kun nyt vihdoin pääsin himaan. Tera Rocks! suosittelen tsekkaamaan jostain esim. www.tera.name sivuilta.

Eipä sen enenpää köhä jatkuu ja vituttus vaan pahenee.

1 kommentti:

Lemoncello kirjoitti...

Heh et ollu ainoo jonka teki mieli murhaa Enkeli. Oltas voitu tehä se yhessä! Täytyy muuten hengaa tein kaa enemmän alkaa olla ikävä sellasta kunnollista niiku sillee tajuukko (kuka tota muka tajuis).
Se oli se poju mustissa eikös ollukkin? Näytti mukavalta hepulta ^^.
Mulla on hauskaa kommentoidessa näitä :P