perjantai 21. marraskuuta 2008

HOLY S**T

Mä olen ihan tööt. Mulla oli lääkäri käynti tässä ja sain sairaslomaa. Mä jouduin verikokeisiin ja mulla loppuenlopuks on raudanpuute anemia.
Lääkäri oli soittanu mulle keskiviikkona ja noh koska en vastannu menin paniikkiin. Mitä jos se oiski löytäny jotain. Mä pyörin kokoyön mun sängyssä ihan käsittämättömässä paniikissa. Kävin päässäni läpi kaiken mitä se ois voinu löytää mun verestä. Se yö ei menny nukkuessa vaan ajatellessa. Mä kävin päässäni läpi ihan kaiken mitä mulle vois tapahtua ja sitten se olikin vaan anemia. Ehkä mun pitäs lopettaa ajatteleminen kokonaan.
Ainoa vika on se et mä en enää nykyään teekkää muuta ku ajattelen. Tää eka viikko mun sairaslomasta on menny ihan käsittämättömän hektisesti ohi ja noh mä en oo oikee levänny kunnolla. Mun elämän aikataulu on siirtyny ihan totaalisen päälaelleen. Mä nukun päivisin johonki kahteen ja valvon siihen samaan. Eihän siin sinänsä mitää vikaa ole mutta ei se oo normaalii.
Kaikki on jotenki sekavaa ja noh mä jotenki kummastuin kuinka pieni asia voi johtaa johonki toiseen pieneen asiaan.
Aijemmin mainitsenani herra A löysi mun suomi24 profiilin. Joten keskiviikko yöstä meni osa siihenkin. Olin niin saada kohtauksen että Voi ei nyt se sitte ajattelee et mä oon jotenki epätoivonen. Tosin musta tuntuu et toi on molemmin puolista. Se sano löytäneensä sen mutta ei ollu käyny kattomassa sitä koska ei halunnu mun löytävän sitä. Sitten totesin sille et kyl se ois varmaa tapahtunu ennemmi tai myöhemmi. Nyt kun mä tiedän et sil on suomi24 profiili ja Galleria profiili, mä oleetan että se on lukenu tätäkin. Vaikka mistäs sitä jos sitä ei vaikka kiinnosta. Ei siinä mitään jos haluut sanoa näihin jotain Ni rohkeesti vain. Mä en enää sillee välitä. Tykkään siitä vielki ihan yhtä paljon mutta tiedän etten ite pystyis ihan suoranaisesti ilmasee sitä muuten kuin kirjoittamalla ni olkoot.

Mulla on masennusta ja raudanpuuteanemia.
jos mua jostain rankastaan ni antaa tulla Hit me with your best shot.

Ei kommentteja: