maanantai 22. syyskuuta 2008

inspiraatioita ja ...nuoria

Olen katsellut tässä veljeni ystävien tekemiä videoita Youtubesta ja pakko sanoa että Mahtavaa pojat! Mä olen kyllä siis tietoinen että parempiakin videoita on, mutta nää on niiden resulsseihin verrattuna upeita. Efface sarja.
Efface-perijät vol.1(1/3)
Efface-Perijät Vol.1(2/3)
Efface-Perijät Vol1(3/3)

Efface-Perijät Vol.2(1/3)
Efface-Perijät Vol.2(2/3)
Efface-Perijät Vol.2(3/3)

Viimeinen osa Punaiset setelit jäi mulle aika arvotukseks mutta tässä kummiskin sekin

Efface-Punaiset setelit(1/5)
Efface-Punaiset setelit(2/5)
Efface-Punaiset setelit(3/5)
Efface-Punaiset setelit(4/5)
Efface-Punaiset setelit(5/5)

Broidikin on noissa kahessa vimosessa ihan osas... tosin aika pienes mutta ei kuulema tulevaisuudes... ei hajua.

Broidista tulee tälläi nätti aasinsilta siihen et mä oon tutustunu mun broidin ikäsiin jätkiin ja mulla ei oo usein niin hauskaa ku niitten kanssa on. En tajua.
Noh mutta mikäs siinä kuhan piän näpit eros ne on liian nuoria.

Jooh ei siin mitää ens viikoks imatralle...moikkaa mummia :D noh mutta adios ensikertaan

Ei kommentteja: